18 OKT

Kundnöjdhet med Origo Group

Digitalt kunskapsforum 9:00 - 10:00

Vad driver kundnöjdhet?

Vill du veta vad som verkligen driver en hög kundnöjdhet? Funderar du på hur du kan öka svarsdeltagandet och samtidigt få värdefulla insikter som hjälper din verksamhet att växa? Och vad krävs egentligen för att lyckas?

Varmt välkommen till vårt webbinarium den 18 oktober där Origo Group bjuder på insikter i hur olika typer av kundmätningar kan avslöja möjligheter till att stärka kundrelationen.

Träffen riktar sig till alla medlemmar, oavsett om man använder Nöjd Studbo eller inte.

Praktisk information

Datum & tid:
18 oktober kl 9.00 – 10:00

Plats:   
Teams

Sista dag för anmälan:
17 oktober

Anmälan

Välkommen med din anmälan senast 17 oktober.

Anmäl dig här