Nätverk: Uthyrning och kundservice 2021
Digitalt nätverk för dig som jobbar med uthyrning och/eller kundservice
Nätverk kundservice och uthyrning är för dig som vill utvecklas i din roll, få ny kunskap och knyta värdefulla kontakter. Genom erfarenhetsutbyte och externa föreläsare får du nya idéer och verktyg för att utveckla dig själv, din verksamheten och ert arbete med (ännu) nöjda(re) kunder.
Du blir del av ett nätverk med andra som också jobbar med kundservice och uthyrning och får ta del av deras tankar och arbetssätt. Dessutom bjuds du på ny kunskap och inspiration från både studentbostadsbranschen och andra områden.
Nätverket kommer bestå av en grupp på runt 15 personer som ses digitalt vid tre tillfällen under 2021.
”Ett utmärkt tillfälle att få insyn, dela kunskap framåt och tillsammans våga se utanför våra egna boxar”
– tidigare deltagare i nätverket
Program och upplägg

Träff 1: Nulägesanalys och erfarenhetsutbyte
4 februari, 13.00 - 16.30
Under den första träffen bekantar vi oss med hur de olika deltagarna idag arbetar med uthyrning och kundtjänst. Stort fokus ligger på erfarenhetsutbyte deltagarna emellan och vi bestämmer också ramen för nätverket; vad är i fokus och vad känns extra värdefullt? Vi kommer även lyfta blicken för att lära oss mer om vilka trender studentbostadsföretag kommer att behöva hantera framöver.

PRAKTISK INFORMATION
Kostnad: 6 200 kr exkl. moms/deltagare
Sista anmälningsdag: 21 januari 2021
Anmälan är stängd sedan 21 januari. Kontakta oss på info@studentbostadsforetagen.se för eventuella reservplatser.